Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

سلام دوستان خوش آمدید

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ


 بسم الله الرحمن الرحیم


سلام به همگی

من امیلیا آریامنش هستم.

خیلی خوش آمدید به وبلاگم..اینجا همه چیز از کره آپ میشه..

لطفا با نظراتتون من رو همراهی کنید

دست از حمایت ما و کی پاپ بر ندارید..

(infinite)(boyfriend)(tara)(super junior)(story kpop)(other k-pop)

دوستان خوشحال میشم به وبلاک مخصوص گروه اینفینیت هم سر بزنید

منتظرتون در اونجا هستم^^

❤INFINITE❤

خوشحال میشم به اونجا هم بیاید.

ایمیل وبلاگ:

Emiliya@chmail.ir

کپی فقط با ذکر منبع.

راستی دوستان در نظر سنجی هر پستی شرکت کنید

دوست پایه کره ای خواستید من هستم..

امیدوارم اینجا از همه چیز راضی باشید کام سامیدا.

من دوبار در هفته آپ میکنم.اگه چیزی مد نظرتون بود از کره بگید که بزارم.

لب هاتون خندون در پناه حق باشید.


نظرات  (۲۰)

سلام امیلیا شناختی؟
چهطوری؟
با تب موافقی؟
پاسخ:
سلام عزیزم
خوبی؟؟منم خوبم مرسی
اره گلم الان لینکت میکنم فقط یه چیزی من یکی وب دیگه هم دارم مال اینفنیت
بی زحمتی اونم لینک کن
نمیدونم چرا نمیتونم توی وبلاگت نظر بزارم نمیشه..

http://emi-kpop2.blog.ir

http://emi-infinite.blog.ir
امی فیلم جدید گذاشتم وبلاگم خواستی بیا سربزن قول میدم از پوسترش خوشت بیاد
پاسخ:
اومدم دیدم الان میخوام برات نظر بزارم
خوبه منو خوب میشناسی عاشق پوسترش شدم مخصوصا اون پسر مو سفیده خوشگله ازش خوشم میاد
تا قسمت 4 بیشتر ازش ندارم خودم هنوز ندیدمش
شنبه فلش بیار تا بهت بدم
پاسخ:
اوک شنبه بهت میدم سریال ها رو از توش بردار سریال ها رو برام بریز ^^
اون مو سفیده یک عوض به تمام معنا نکبت خیلی خوشکله
پاسخ:
اره خیلی نازه
راستی بابات رای هم ممنون 
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام امیلیا جون
میشه از بک هیون عکس بزاری ممنون
پاسخ:
سلام هانیه جون
چشم حتما میزارم فقط وای فام مشکل داره شاید یکم طول بکشه
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۸ m裏 ƒℯяℯṧh♈ℯh
سلام عزیزم
ممنونم که به وبم سر زدی
وبت خیلی قشنگه
با تبادل لینک موافقم
هر دو وبت رو لینک کردم لطفا لینکم کن
ممنون
پاسخ:
سلام :)
ممنون الان لینکت میکنم
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سلام خوش ومدی به وبلاگه خودت
وبلاگت دیگه خاک گرفتش اینقدر دیر اومدی (خخخخخخخخخخخخخ.ههههههه)
پاسخ:
سلام شیدا جون 
خخخ ممنون فعلا بازم سرم شلوغ شده با درس کنکوری
سلام امیلیا جون
منم تانیا منو یادت هست؟؟
بهت ایمیل دادم میخواستم توی داستان نویسی کمکم کنی
خیلی دلم برات تنگ شده بود خوبی؟
پاسخ:
سلام تانیا جون
ببخشید که یادم نیست ولی ممنون به خاطر حمایتت
ممنون عزیزم خوبم تو خوبی؟
امیلیا.
چی میخونی واسه کنکور ؟؟؟؟؟

(ایشالا موفق باشی و نتیجه خوبی کسب کنی)
پاسخ:
وکالت گلم
ممنون تو هم همین طور
منظورت همون حقوقه
پاسخ:
اره میحوام وکیل بشم برای همین دارم تلاش میکنم
واقعا منو یادت نمیاد :(
اشکالی نداره ایشالا موفق باشی بازم بهت سر میزنم اونی
پاسخ:
ببخشید عزیزم ولی یادم نمیاد شرمنده
ممنون عزیزم تو هم همین طور خوشحال میشم باز سر بزنی
ایشالا موفق باشی گلم
سارانگهه.اونی



سارانگهه.سارانگهه
پاسخ:
ممنون عزیزم
کومائوو اونی 
می تو لاو یو اونی :)
ممنونم عزیز دلم
نرفتی کره
خخخخخخ
من که درگیرشم فعلا
نمیشه که نمیشه دق کردم بخدا امیلیا
یه کاری بکن
پاسخ:
خواهش میکنم گلم
خخخ نه بابا منم درگیرشم اصلا بیلیط شانس به سوی کره گیر ما نمیاد
خخخخ
آجی امیلیا.به وبلاگمون سربزن.بی زحمت فیکمونم بخون.خیلییییییییییی ممنوووووووون.
بوووووووس.دووووووست دارممممممممممم
پاسخ:
چشم حتما وقتـــ کنم میام
💓
سلام میشه ازتی آراکلیپ بذارین؟؟؟؟
لطفا
وبتون خیلی جالب ودیدنی بودممنون
سلام عزیزم اپم سر بزن  ممنون
سلاااااااام عزیزم خوبی ؟؟؟
ااا کار پیدا کردی حالا چیه؟}مبارکه اونی
ایشالا موفق باشی راستی به وبلاگ گروه اینفینیت رفتم عاالیهه مثه همیشههه
کانال تلگرامم بزن کارت گسترش پیدا کنه در زمینه کی پاپ اینروزا همه درگیره تلگرامن تا وبلاگ
موفق باشی
سارانگهیوووووووووووووووو
پاسخ:
سلام شیدا جون ممنون حسابدار یه شرکتم.
تو هم موفق باشی
متاسفانه سرم شلوغه و انقدر بدشانسم که مسی توی تلگرامم نمیاد برای چنل
برای همین از خیرش گذشتم
سلام آجی خوبی؟
دوتا پست خوشگل بست فرندی گذاشتم.خوش حال میشم سربزنی:)
سلامم
امیلیا نظرم رو خوندی خصوصی فرستادم ؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی