Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

عکس های یونگ مین کوانگ مین

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ب.ظ

امیلیا:

سلام دوستان

جدید ترین عکس های دوقلو های بوفرند با کیفیت عالی رو براتون آوردم

امیدوارم خوشتون بیاد











نظر یادتون نره دوستان^^

نظرات  (۲۲)

جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ عالی بود
پاسخ:
:)
خیلی خوشگله
پاسخ:
موافقم
Wow these are two very pretty

Let them see too much
پاسخ:
Thank you dear friend
Of course

اونی خیلی خوب بود.دستت درد نکنه.امیدوارم زودتر کوانگ مین رو ببینی.بووووووووووس
پاسخ:
خوشحالم اومدی وبلاگم رو سر زدی 
ممنون تو هم همین طور یونگ مین رو ببینی ^^
عررررررررررررررررررررر
عالی بوود لطاف بیشتر از یونگ مین عکس بزار
پاسخ:
خخخ 
چشم گلم
اجی من همشون رو داشتم ب حز اولی
ترو خدا ازشون زیاد بزار
ولی دستت درد نکنه وبت خیلی خوشگله
پاسخ:
چشم عزیزم به خدا مودمم خرابه وگرنه کلی چیز میخواستم بزارم
سلام امیلیا جون.میشه خواهش کنم زودتر اهنگای بوی فرند رو بذاری؟لطفاااااااااااا.قربونت برم.
دستت دردنکنه وبلاگای عالی ای داری خسته نباشی.
اونی الهه
پاسخ:
سلام
سعی میکنم بزارم اخه وای فایم مشکل داره و چیزی رو دانلود و آپ نمیکنه
درست شد حتما میزارم
ممنون سلامت باشی
وایییییییییی مرسی خیلی خوب بودن 😱😱😻😻😘😍😘😍
پاسخ:
خواهش میکنم کیانا جون
ممنون که سر زدی
مدیرمحترم سایت سرکارخانم املیا شُما کی آپ هستید چند شنبه ها
پاسخ:
روز خاصی برای آپ ندارم هر وقت که وقت داشته باشم میام برای آپ کردن
یا هر وقت که شارز وای فای داشته باشم
عکساشون خیلی خوشمل بود تشخیصشون وقتی کنارهم هستن کارمشکلیه نمی دونم ننه باباهاشون ازکجامی فهمن کی به کیه؟
پاسخ:
خوشحالم راضی بودی
اتفاقا من خیلی راحت میتونم تشخص بدم
چون تازه باهاشون آشنا شدی این طوری فکر میکنی ولی اگه زیاد باهاشون باشی میتونی به راحتی تشخیص بدی
ممنووون اونی عالی بودن
پاسخ:
خواهش میکنم کوانگ مین جان
خسته نباشی اونی
پاسخ:
سلامت باشی :)
لطفا ام وی ها و عکسای دیگشونم بزار خواهش میکنم
پاسخ:
چشم حتما میزارم ولی دیر چون یه مشکلی برای لب تابم پیش اومده نمیتونم اپ کنم
لطفا ام وی ها و عکسای دیگشونم بزار خواهش میکنم
لطفا ام وی ها و عکسای دیگشونم بزار خواهش میکنم
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۳ عشق من یونگ مین
جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــغ
عاشقشممممم اوپااا یونگ مینمم

پاسخ:
:) خوشحالم راضی بودی بازم سر بزن
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۱۹ کوانگ مین عاشقتمممم
 جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ  عاشقتمممممممممممممممممم کوکو خودم
 مرسی امی جوننننننننننن
پاسخ:
خواهش مکنم
کوکو؟این اسم رو من گذاشتم روی کوانگ مین همه جا پخش شده خوبه ایول به خودم
سلام فکر می کردم به کار وبلاکتون پایان دادین
خوشحالم دوباره ومطلب گذاشتی
 سلام امیلیا جونم.میگم میخواستم یه اجرایی از گروه بوی فرند را با این  آدرس http://www.namasha.com/v/YkoNaPXe دانلود کنم ولی وقتی میرم تو سایت نمیزاره دانلود کنم میخوام این اجرارا داشته باشم اگه داشتی برام به جیمیلم بفرست متشکر اگه نشد بازم ممنونم.بای.

سلام امی جونم منو شناختی ؟رفیق قدیمی 
 میگم اون قسمتی که درباره خودتی.بهتره عکستو برداری چون مایه آبرو ریزیه چون اصلا خوشگل نیستی اوووق حالم بهم خورد.--..
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۳ هیده یا فاطمه
سلام امیلیا جونم.میگم حتما به سایت من سر بزن.باشه بوس بوس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی