Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

هنری عضو گروه Super Junior فارسی یادگرفت

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۱ ب.ظ

امیلیا:

سلام سلام سلاام

یه خبر مهم براتون دارم هرچند که فکر کنم خیلی هاتون خبردار شده باشید

هنری عضو گروه Super Junior

با کمک دوستش آرش که یه فرد ایرانی هم هست تونسته به زبون ایرانی چند کلمه رو صبحت کنه

برای دانلود میزارمش امیداور هیجان زده شده باشید

به قول هنری :اخ قربونش برم من^^


این ای دی اینستاگرام هنری هست که به فارسی تویت کرده


دانلود فیلم هنری به زبون فارسی


نظرات  (۷)

عــــــــــــــــــــــــــــالی بود
پاسخ:
خوشحالم خوشت اومد
منم شنیده بودم که فارسی حرف میزنه ولی کیلیپی ازش ندیده بودم
تا اینکه پیجش رو پیدا کردم
ولی این کلیپ ازش رو ندیده بودم
واقعا باحال بود دمش گرم
پاسخ:
آره منم وقتی دیدم شکه شدم 
ولی دم ارش گرم
واقعا ار تعجب دهنم باز موند
پاسخ:
خخ منم اولش همین جوری بودم
جدییییییییییییییییییییییییییی
اصلا باورم نمیشه اونی
پاسخ:
اره عزیزم
دانلودش کن ببین باورت میشه
هنری تو پیجش نوشته بود منو آرشیو میخوایم زن ایرانی بگیریم...اگه کیس مناسبی پیدا کردید،لطفا خبر بدید!
😝😝😝😝

پاسخ:
آره شنیده بودم خخخ فکر کنم کلی طرفداراش ذوووق کردن
خیلیییییییییی دلم میخواد کیم میونگ سوو عضو گروه اینفنیت هم فارسی یاد بگیره :(
به نظرتون من خوبم؟؟؟😁😁😂😂😂😂😂😂😝😝😝😛😛😛
پاسخ:
خخخ خیلی خوشحالی نه؟؟
دوست دارم آرش استیلاف،با کریس وو و لوهان هم مصاحبه کنه!
آخه وقتی با اکسو مصاحبه کرد،از ذوق زیاد در پوست خود نمیگنجیدم😂😂
پاسخ:
وااااقعااااااااا ایوووووووول به اررررررش  الان از خوشحالی دلم میخواد این وقت شب پاشم برقصم😂😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی