Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

اهنگ کیریستال FX در سریال دختر دوست داشتنی

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ق.ظ

امیلیا:

آهنگ زیبای کییستال عضو گروه fx در سریال دختر دوست داشتنی

اهنگ از خود کیریستاله که در این سریال بازی کرده

سریالی بینهایت زیبا

آهنگ رین هم اضافه شد ^^


دانلود اهنگ


Kim Tae Woo - Only You :دانلود آهنگ

نظرات  (۸)

۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۴ ملیـــــــMelisaـــــــسا
وااااااااای امیی
این خیلییی قشنگ و اروم بوداااا
عالیییییی بود دمت گرم
پاسخ:
آره منم دوستش دارم ولی یکیش هست یه مرده میخونه خیلیییییییی قشنگه ولی نیست که دان کنم
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۵ ملیـــــــMelisaـــــــسا
خدایی خیلی قشنگ بود بازم از این آهنگ های باحال بزار
راستییی تا یادم نرفته ایمیلت رو چک کن
پاسخ:
اوکی میزارم پیدا کردم
باش الان نگاه میکنم
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۷ دختر کره ای ابنباتی
سریالش رو دیدم واقعا قشنگه
اهنگشم قشنگه ممنون اونی
پاسخ:
:) اره عاشق اهنگشم
واقعا قشنگ بودن ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
سلام اونی اهنگشون واقعا قشنگ بود
پاسخ:
سلام کیانا جون خوشحالم دوست داشتی
اجی من اهنگ کم ته وون رو دانلود کردم پس مال کیرستال پس پرا نیست
پاسخ:
عزیزم اونی که نوشتم دانلود اهنگ مال کیریستاله
عالــــــــــــــــــــــــی
کریستال درسته :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی