Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

دانلود فیلم کره ای Shut Up: Flower Boy Band

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ق.ظ
امیلیا:
سلام دوستان
یه سریال قشنگ براتون گذاشتم به اسم خفه شو گروه گل پسر با بازیه عشقم KIM MYUNG SOO عضو گروه اینفینیت..
امیدوارم خوشتون بیاد چون با وجود  L همون کیم میونگ سو معلومه که باید خوشتون بیاد
خلاصه خیلی قشنگه از دست ندید^^
نظرتون رو حتما بهم بگید
کامسامیدا


عنوان : Flower Boy Band: Eye Candy – shut up boys flower band  – گروه گل پسر ساکت شو
ژانر : رمانتیک – موزیکال
سال :۲۰۱۲ 
تعداد قسمت :۱۶ 
شبکه : tvN
محصول : کره جنوبی
زیرنویس : فارسی
بازیگران :
Sung Joon as Kwon Ji Hyuk
L as Lee Hyun Soo
Lee Hyun Jae as Jang Do Il
Yoo Min Kyu as Kim Ha Jin
Kim Min Sook as Seo Kyung Jong
Jo Bo Ah as Im Soo Ah
Jung Ui Chul as Yoo Seung Hoon
Kwak Jung Wook as Jung Ma Ro
Jung Ji An as Jo Deo Mi
Kim Ye Rim as Kim Ye Rim
Lee Min Ki as Joo Byung Hee
خلاصه داستان :
این سریال درباره تعدادی دانش اموز است که به دلیل خرابی مدرسه انها را منتقل به یک مدرسه دیگر میکنند. در این مدرسه جدید با دانش اموزای مدرسه دچار مشکل میشوند و قرار میشود که با هم رقابت کنند تا بتوانند در اتاق تمرین،به
تمرین بپردازند و گروه تشکیل دهند و روی سن اجرا داشته باشند در این مدرسه جدید با دانش آموزای جدید که گروه موزیک نسبتا قوی تری نسبت به اونها دارن و معروف تر هستند دچار اختلاف و زد و خوردهایی در پی داستان می شوند لیدر این گروه به نام بیونگهی در پی همین کشمکش های بین دو گروه اصلی داستان کشته می شود و شوک شدیدی به گروه وارد می شود و گروهشون بخاطره این اتفاق که افتاد تصمیم میگیرن اول که کلا کار موسیقی رو کنار بذارند اما پشیمون میشن و تصمیم میگیرند گروه را حفظ کنند تا روح او شاد شود گروهشون با یکی از اعضای دیگه گروه دوباره کارشون رو شروع میکنن و لیدر جدید با لیدر گروه مقابل هر دو عاشق یک دختر هستند که در این ماحجراهای بین این دو نفر و رقابت این دو گروه جالب می شود و …….. ..


دانلود سریال با کیفیت 720:



















نظرات  (۱۸)

سلام 
خسته نباشید
پاسخ:
سلام 
سلامت باشید
دستت درد نکنه
عالی بود
پاسخ:
خوشحالم راضی بودی
Slm
Vaghean ziba bod
پاسخ:
سلام ممنون اونی
Mishe az kim myung soo ham aks 
Bezarid
Mamnon misham
감사합니다.

پاسخ:
:)
سلام خسته نباشید
عالی بود
لطفا فیلم های بیشتری بگذارید
ممنون
پاسخ:
سلام ممنون
فکر نکنم بتونم بزارم اخه همینم که گذاشتم 
کلی دنگ و فنگ برام داشت
ولی سعی میکنم بزارم
بازم سر بزن
امی تو که وبلاگم رو لینک نکردی دختر ، لیست لینک های وبلاگت رو چرا برداشتی
پاسخ:
اره الان دیدم توی تنظیماتش نزده بودم
خوب که گفتیااا وگرنه خودم حواسم نبود
سلام آجی ایمیلت رو چک کن
پاسخ:
سلام اوکی
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۶ ملیـــــــMelisaـــــــسا
اینووووووووووووووووووووووووو
ندیده بودم
پاسخ:
خخخ خیلیییییییییییییییی قشنگهههههه
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۶ ملیـــــــMelisaـــــــسا
:( نت مال دان نیست
بعدا نگاش میکنم
پاسخ:
اخیش دلم خنک
سلام خسته نباشید
عالی بود ممنون مخصوصا آهنگاشون
مسییییییی
پاسخ:
سلام ممنون گلم
خوشحالم راضی بودی
:)
سلام خسته نباشید
عالی بود ممنون مخصوصا آهنگاشون
مسییییییی
ببخشید امیلیا جون میشه درخواست کنم اگه آهنگ های این سریال رو داری بزاری خیلیی قشنگ بود
پاسخ:
اتفاقا از شانس خوبت دارمش خودمم خوشم میاد از آهنگش
چشم فعلا جای دعوتم وقت کردم میزارم توی وبلاگ
خیلی قشنگ بود خیلی خوشم اومد از این فیلمه دمت گرم
خدایی خیلی قشنگ بود
توی یه سایت بودم دانلود نشد ولی اینجا دانلود شد ممنون
پاسخ:
اره موافقم خیلی قشنگه
:) خواهش میکنم
وااا پس نظر من کوش؟؟
منم نظر گذاشته بودم
پاسخ:
جدی میگی اخه نظرب نبود
دیگه نمیدونم گلم
ممنون خیلی قشنگ بود
ولی زیرنویسش مشکل داشت
پاسخ:
خواهش میکنم :)
بله سازنده زیرنویسش اونو درست تنظیم نکرده
این سریااااااااااااااااااااااال خیلی دوستش داشتممممممممم
پاسخ:
منم خیلی دوستش دارم خیلییی چون عشقم توشه
ولی به غیر از اون خیلی خدایی قشنگه

سلام

ممکنه لطف کنین چند تا سریال مثل imitation معرفی کنین

البته به جز dream high

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی