Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

دانلود اهنگ گروه infinite

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ق.ظ

امیلیا:

سلام دوستان 
تا اونجایی که میتونم براتون آهنگ های گروه اینفینیت رو میزارم برای دانلود
در ادامه مطلب
نظر فراموش نشه ممنون ^^
منبع:http://emi-infinite.blog.ir

دانلود تمام آهنگ ها و آلبوم های گروه Infinite


INFINITE:_BTD_Before_The_Dawn آهنگ


INFINITE_Can_U_Smile آهنگ


INFINITE_Back آهنگ



INFINITE_Destiny آهنگ


INFINITE_Hysterie آهنگ



INFINITE_Last_Romeo آهنگ



INFINITE_Inception آهنگ 


 INFINITE :Go_To_You آهنگ


نظرات  (۴)

۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۲ ملیـــــــMelisaـــــــسا
از ملیس به امی
صدای منو داری عایا؟؟؟
پاسخ:
خخخ جونم 
الان صدات رو دارم
تشکر
پاسخ:
خواهش
عا راستی
فقط همین اندازه خوندن؟؟
پس بقیه آهنگاشون کجاست
تک به تک اعضا سولو خوندن اونا رو هم بزار
جای دیگه فیلتره امیدوارم بتونی پیدا کنی
پاسخ:
نه خیر بیشتر از اینا خوندن
چون مودم خونه مشکل داره نمیتونم دانلود و اپ کنم وگرنه بقیه اهنگاشون هم دارم نیازی به فیلتر شکن هم ندارم
ممنون
خسته نباشید
پاسخ:
خواهش میکنم سلامت باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی