Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

عکس های Baekhyun

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵ ب.ظ

امیلیا:

سلام دوستان به درخواست دوست عزیزمون هانیه عکس های Baekhyun

رو گذاشتم امیدوارم راضی باشید

نظر فراموش نشه

(عکس ها درخواستی)

نظرات  (۹)

Salam v tabrik bekhater sait khobet in ham hadiye man be shoma dostan Arsal 1878308687 be 203022 ba irancell hadiye begirid mohlat ta 17:00
پاسخ:
سلام ممنون که سر زدی
نمیدونم چی هستی ولی حتما خوبه برای ایرانسیا نه من که رایتلی ام
بازم ممنون بازم سر بزن :)
سلام اجییییییی
مرسییییییی دستت درد نکنه خیلیییییی خوشگل بودن
پاسخ:
سلام عزیزم
خوشحالم خوشت اومد ترسیدم خوشت نیاد
مرسیییییییی واقعا عالیه
اجی لطفا دوباره بزار
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
چشم میزارم اگه عکسش گیرم بیاد چون فقط همین اندازه داشتم
عاشقم
ممنون
پاسخ:
:) خواهش میکنم
ممنون عزیزم
فکر میکردم این روزا همه وبلاگ ها حدف شده ولی از عکسا خیلی خوشم اومد
ممنون خسته نباشید لطفا بیشتر بزاریدش
پاسخ:
خواهش میکنم گلم بازم سر بزن
سلامت باشی 
چشم
میشه لطفا از بقیه اعضا هم عکس بزاری ممنون میشم
پاسخ:
چشم گلم ایشالا بعدا میزارم
خیلی نازه ممنون.امیلیا جون ممنون که اهنگ های بوی فرند رو گذاشتی اما برای من صفحش بازنمیشه.نمیدونم چرا؟من خیلی اهنگ هاشون رو دوست دارم.لطفا به دادم برس.خیلی ممنون.
FAITING
پاسخ:
خوشحالم راضی بودی
فکر کنم فیلترش کردن الان درستش میکنم دوباره امتحان کن اگه باز نشد خبرم کن
امیلیاجون سلامممممممممممممم.رفته بودم مشهد بعد از هشت سال.کلی دعات کردم.(یعنی واسه هرکی میشناختم و نمیشناختم دعا کردم.)آجی جون امتحان کردم.نمیشهههههه.الآن میرم میشنم یه گوشه گریه میکنم.ماماننننننننننننننننننن.
قربونت برمممممممممم.فداتتتتتتتتتتتتتتت.بازم ممنونننننننننننننننننننن.
پاسخ:
سلام عزیزم خوش به حالت که رفتی :)
والا عزیزم چی بگم من الان چندتا نظر هم دارم همه میتونند دانلود کنند چرا مال تو نمیشه والا نمیدونم از کامپیوتر های دیگه هم امتحان کردم درست بوده دیگه نمیدونم چرا برای تو نمیاره
ای خداااااا
منو بکششششش
آخه این بشر چقدر نازه!!!
پاسخ:
خدا نکنه
😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی