Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

Lee Hyun Woo - One Thing

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۵ ق.ظ

امیلیا:

سلام دوستان

صبح همگی بخیر میخوام امروز صبح رو با یه آهنگ زیبا که خیلی دوستش دارم شروع کنم

امیدوارم مثل من از این آهنگ خوشتون بیاد

Lee Hyun Woo - One Thing دانلود آهنگ

نظرات  (۲۵)

سلام واقعا آهنگ قشنگی بود
ممنون
پاسخ:
سلام خوشحالم راضی بودی
خواهش میکنم
سلام بر دوست عزیزم امیلیا جووون
خوب از من خبر نمیگیراا بی مرام
پاسخ:
سلااااااام شیواا اومدییی
خخ ببخشید سرم شلوغه مثل خودت
همون طور که خودت گفتی دانلودش کردم
خیلی اروم و قشنگه
نامرد گفتی با این اهنگ یاد تو بیفتم
میخوای اشکم در بیاد خیلی غمگینه
پاسخ:
عزیزم ببخشید دیگه 
ولی اره خیلی قشنگه و آروم
:(
خوب کره ایا هم خوشگل اند
حرفم رو پس میگیرم واقعا قیافه هاشون خوبه
پاسخ:
ححح بالاخره به حرف من رسیدیااااااا دیدی گفتممممم
سلام عزیزم  آهنگ بی نهایت عالی بود دمت گرم
پاسخ:
سلام مهتاب جون خوشحالم راضی بودی
ممنون از تو
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۷ ملیـــــــMelissaـــــــسا
سلاااام دیوووونههههه
پاسخ:
سلام دوست
(ممنون از ابراز علاقت)
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۱ ملیـــــــMelisaـــــــسا
این اهنگ خیلییی اروم و قشنگ بود دمت گرم عزیزم
پاسخ:
اره خیلیییییییییی دوستش دارم
مال مدرسه موریمه واقعا قشنگه
پاسخ:
آره موافقم
ممنون :)
پاسخ:
خواهش میکنم
دستت درد نکنه خیلی قشنگ بود این اهنگ همه جا فیلتر شده
میشه بپرسم توی کدوم گروهه
پاسخ:
:) خوشحالم بالاخره تونستی دانلودش کنی
ایشالا اینم فیلتر نشه
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۰ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۰ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۰ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۰ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۰ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۰ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۰ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۰ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۱ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۱ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۱ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
پاسخ:
کوماسمیدااااااا اونی
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۱ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۱ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
پاسخ:
ممنون عزیزم واقعا لطف داری :)
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۱ هان هائه جین
سرنگههههههه امیلیااااااااااااا
پاسخ:
کامسامیداااا هائه جین :)
بیگ لایک
بینهایت زیبا بود
پاسخ:
ممنون خوشحالم راضی بودید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی