Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

دانلودتمام رمان های کره ای

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۷ ق.ظ

امیلیا:

سلام دوستان براتون تمام داستان هایی رو که نوشتم یا دوستام نوشتن رو توی ادامه مطلب برای دانلود گذاشتم

البته این پیشنهاد خیلی از دوستان بود منم گذاشتم امیدوارم راضی باشید نظر فراموش نشه هااا

ممنون ^^

نام داستان:رویای بلند.
نویسنده:امیلیا آریامنش و مهلا ملک.
ژانر:عاشقانه.کمدی

نام داستان:برگرد پیش من

نویسنده:امیلیا آریامنش

ژانر:عاشقانه.کمی غمگین و پایان خوش

دانلود رمان

دانلود کیلیپ مخصوص رمان

نام داستان:به نام عشق. 

نویسنده:امیلیا آریامنش 

داستان کوتاه با عکس. 

. ژانر:عاشقانه 

دانلود

نام داستان:کی گفته من شیطونم.

 نویسنده:مهلا ملک. 

طراح:امیلیا. 

ژانر:کمدی و عاشقانه 

دانلود


نام داستان:کی فکرش رو میکرد

 نویسنده:امیلیا آریامنش

 ژانر:خنده دار و داستان کوتاه. 

دانلود

نام داستان:رز خونی 

نویسنده:امیلیا آریامنش 

ژانر:درام.غمگین.عاشقانه و پرطرفدار 

دانلود


نام:روح سرد

نویسنده:امیلیا اریامنش

ژانر:ترسناک کوتاه

دانلود

نام:معموریت شیرین

نویسنده:امیلیا اریامنش و نیلا

ژانر:پلیسی.کمی عاشقانه و کوتاه

دانلود

نام:جانوس

نویسنده:مهلا و امیلیا

اولین داستانمون به صورت کوتاه

دانلود


نظرات  (۷۱)

۲۲ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۰ هنا دختری در مزرعه
❤❤ من عاشق داستان کره ایم ممنون
پاسخ:
😊خوشحالم دوست داشتی هنا جون
نمیدونستم این همه داستان مینویسی
حتما میخونمشون و نظر فرات میزارم
پاسخ:
😊اره دیگه قبلا مینوشتم الان به خاطر درس گذاشتم یه مدت کنار البته مال من تنها نیست دوستم مهلا و .. هم نوشتن
ممنون
ولی چرا کسی دیگه نمیاد نظر بزاره؟؟نکنه طرفدارای کی پاپ کم شده باشن
پاسخ:
😔😭😭دست رو دلم نزار ایسو که داغونه
میان اونی کلی بازدید کننده هست یا دانلود میکنند ولی نشر نمیزارند
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۴ ملیـــــــMelissaـــــــسا
داستان ها رو گذاشتیییی
واای کی گفته من شیطونم و رویای بلند اخ عاشقشونمم
پاسخ:
ارههههههههههه پیشنهاد دوستان بود بزارم
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۵ ملیـــــــMelissaـــــــسا
راستی چرا دوباره مهلا نمیاد؟؟
با هم داستان بنویسید خیلی خوب میشه
پاسخ:
نمیدونم گفت دیگه حوصلشو نداره
والا راستم میگه منم حوصلشو ندارم داستان بنویسم اونم رمااان
داستان کوتاه شاید
ممنون داستان های بسیار زیبایی بودن
لطفا بیشتر بزارید
پاسخ:
خواهش میکنم خوشحالم دوست داشتی
چشم ایشالا میزارم
ببخشید شما اسمتون چیه و چندسالتونه؟
پاسخ:
من امیلیا اریامنش هستم ۱۸سالمه چه طور؟؟
سلام امیلا جون
واقعا عالی بود دمت گرم
پاسخ:
سلام نغمه جون
خواهش میکنم عزیزم
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغ رویای بلند
پاسخ:
:)
داستان هاتون به نظر جالبه
موفق باشی :)
پاسخ:
ممنون
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۰۵ عشقم کیم هونگ
عالی بووووووووووووود ممنون از سایت خئبتون سایتتون تکه تکه ممنوووووووووووووون موفق باشید
پاسخ:
خوووشحالم راضی بودی
خواهش میکنم☺😊😊
ممنون همچنین
سلام میشه کیلیپ برگرد پیش منو دوباره بزارید مرسی
سلام امیلیا
اگه رمان بنویسیم میزاری تو وبت؟؟
چطوری برات بفرستیم؟؟؟
عزیزم رمان هات جالبن و نکات جالبی توشون به چشم می خوره اما باید یکمی روی نثرشون و نوع حرف زدن ها کار کنی.ضمنا عکسایی که می زاری عالین
فایتینگ
پاسخ:
چشم ممنون
سلامممممممممممم...رماناتون عالییییییییییییییین...مخصوصا رویای بلند^^
اگه خواستی بازم رمان بنویسی رو من حساب کن اونی*_*
رو من حساب کنیااااااااااااااااا...خخخ
پاسخ:
مرسی عزیزم
چشم حتما اگه رمان داری بنویس تا بزارم توی وبلاگم
اصن هرچ خواستی بنویسی رو من ححساب کن^^خخههههههه
فایتینگ کارت عالیه امیلیا جون
نایس بودن همشوووووننننن
پاسخ:
لطف داری مرسی عزیزم
 سلام؛خسته نباشی وبلاگ بسیار زیبایی دارید.منم از کره ای ها خوشم میاد این گروه بوی فرند هم خوب خوب میشناسم.هم اجراهاشونو دیدم هم عکسشونو.راستی من رمان های درباره این گروه رو خوندم عالی بودن.اگر خواستید رمان بنویسید روی منم حساب کنید.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.چه مزخرف..مخصوصا اونجاها که کره ای نوشتی....ینی واقعا ما داریم به کجا میریم....خودایا اونایی که اینا رو میخونن شفا بده...اونایی که مینویسن که کلا از دست رفتن دیگه دعا فایده نداره
 ههههه چه مسخره؛خوشی خوبیغمیگم بشین تا آقایون مپل کوانگ مین اینا بیان باهات دوست شن.چه خیالاتی اونا به اندازه کافی دوست دارن دیگه چه نیازیه به شما.داستانتت خوب نیست.یعنی واقا مسلمانی حاضری این کارارا با پسرا بکنی.چه زشت اسمت چی واقعیه امیلیا مگه تو ایران داری اسم واقعی تا بگو نکنه آغا بیگمی.چی آریامنش عزیز چون اریا یکی از لقب شاه بودا دیگه کسی با این فامیل تو ایران نداریم.خوب که چی زارت.اونایی این داستانا رو خوندن خدا زیادتون کنه به حق این روزا.خخخخخخخخخ
 ههههه چه مسخره؛خوشی خوبیمیگم بشین تا آقایون مثل کوانگ مین اینا بیان باهات دوست شن.چه خیالاتی اونا به اندازه کافی دوست دارن دیگه چه نیازیه به شما.داستانتت خوب نیست.یعنی واقا مسلمانی حاضری این کارارا با پسرا بکنی.چه زشت اسمت چی واقعیه امیلیا مگه تو ایران داری اسم واقعی تا بگو نکنه آغا بیگمی.چی آریامنش عزیز چون اریا یکی از لقب شاه بودا دیگه کسی با این فامیل تو ایران نداریم.خوب که چی زارت.اونایی این داستانا رو خوندن خدا زیادتون کنه به حق این روزا.خخخخخخخخخ
سلام...خوشحال میشیم به کانال ماهم سربزنین و داستانامونو بخونین
https://t.me/koreanstoriesgalaxy

چطوری دانلود کنیم
سلام من سوریا  هستم رمان هات عالیه من 3ساله به ایران اومدم از کره ی جنوبی
اگر داستانای کره ای دوست دارین به ماهم سری بزنین...داستانایی که تاحالا نخوندین...موضوعات جدید
ژانرای پزشکی، جنایی و پلیسی
galaxy-story2.mihanblog.com

رمان های 
زمستان
باران در قلبم ببار
بدرود
داستان زندگی من

فصل دوی رمان رز خونی چیشدددددددددد؟
رمان هاتون فووووووووووووق العاده قشنگنننننننننننننننن
مرررررررررررررررررررررسی
پاسخ:
خیلیییی دلم میخواد ادامش رو براتون بنویسم عزیزای من ببخشید بخدا اصلااا وقت ندارم دیگه نویسندگی کنم
ی رمان ک دختر زیبای ایرانی و لی مین هو نیست ؟
پاسخ:
نه متاسفانه
۰۹ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۰۱ ماریا دایل اسی
اونی میدونی من عاشق رمان های کره ای هم داستان هات عالین مخصوصا به نام عشق که اوپا هیون جونگ و جونگمین بودن اگه میشه بازم بذار از دابل اس و یا یونگ سنگ اوپا
پاسخ:
خوشحال شدم که دوست داشتی
ببخشید اونی اصلااا دیگه وقت نمیکنم نویسندگی کنم.
موفق و شاد باشی ماریا جون
قالب رمانات چیه ؟پی دی اف باز نم کنه؟
پاسخ:
همشون پی دی اف هست میتونی دانلود کنی
امیلیا ازت متنفرم تو که نمیتونی یه اسم کره ای از خودت دربیاری واسه رمانات چرا از گروه اکسو استفاده می کنی
پاسخ:
درگیری داری با خودت؟

سلام خانم املیا ازتون ممنونم که این رومان هاروارد دانلود گذاشتید اگه میشه رومان های جدیدترین ممنون میشم کاش میشد منم باهاتون همکاری کنم♡♡♡
وای من عاشق رماناتام رماناتو همرو خوندم خودمم رمان مینویسم ولی نمیدونم چجوری به اشتراک بزارمشون😢❤
اولندش درجواب اون دوستمون بگم ک اخه به توچه ک ما رمان مینویسیم داغ نیم یا نه تو رمانتو بخون نمیخوای نخون دومندش درمورد اون حرفت ک گفتی بمون تا بیان اینا ساخته خیالات خودمونه خواستی بخواه خواستی نخواه ما نوشته ایم😛
سلام عرض شد منم رومان کره ای می نویسم اما راهی برای انتشارشون پیدا نکردم ولی خوب خیلی ممنونم که دارین این رومان هارو واسه افرادی که علاقه مندم میزارین کامساهامنیدا😎😊😙
سلام ممنون از رمان های خوبتون
فقط چرا رمان رز خونی و کی گفته من شیطونم دانلود نمیشه؟
پاسخ:
سلام خواهش میکنم خوشحالم خوشت اومد
فیلترش کردن فاطمه جان

میشه یه رمان بزارید که چانمی باشه؟
پاسخ:
ببخشید خیلی دوست دارم بازم نویسندگی کنم ولی 
مشغله کاری و زندگی نمیزاره
جمع کن بابا بندو بساتتو...
واقعا شما دارین به کجا میرسین...
هه...همین تخیلات چرتتونه که ...
خواهشا این تخیلاتتون رو برای خودتون نگه دارین...چونکه ذهنه خیلیارو به مسیر مسخره رویاهای نافرجامو مسخرشون میکشونه...
پاسخ:
بتوچه
سرت تو زندگی خودت باشه
خیلی رمان های خوبی نوشتی دستت درد نکنه
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
امیلیا !
رمانات بیســــــــتن!
حرف ندارن!
دستــــــت طـــــــــلا!
واقعا خیلی خلاقیت داری!
دمت گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم!!!!!!!
همشون حذفه که......
سلاااام امیلیا خانم
منم رمان می نویسم می خواستم با کمک شما انتشارش بدیم...
کمکم می کنین؟
ممنون از رمانی که گذاشتین ولی چرا بیشتر رمان ها حذف شدن
I can not download
   خواهشن رمان(رویاهای ممنوع•••   رو هم بزارید     از اون رمانهای مخلوط{یعنی هم ایرانی هم کره ای )   گروه؛{Ss501 )  یکی از نقشهای اصلی تو این رمان   
 یادم رفت بگم هستن رمانهایی مثل رویاهای ممنوع•••  اما خیییلی هاشون نمیشه پیدا کرد نه تو سایتهای رمان آنلاین مثل؛کلبه رمان و رمان•رمان و امثال اینها○   نه تو سایتهایی که رمانها رو برای دانلود میزارن   خیییلی به سختی شاید بشه تو یه سایتی مثلا یه عکسی تصویری چیزی از شون پیدا کرد  مثل رمان؛ تمنای ماندن•••   ممنون میشم اگر این رمانهای ؛  مخلوط(ایرانی•کُره ای) روهم تو سایت تون بزارید برای دانلود    😉😀😁😘😇🤗😚😙✌💘❤💓💔💕💖💗💙💚💌❣💟💞💝⚘🌷🌼🌻🌺💐🌸🌹🏵

وااااییی اینننن رویااای بلند عالییییییییییی بوددددد 😍 😍 😍 😍 😍 😍 

امیلیا جون من چرا نمیتونم کی گفته من شیطونم و دانلود کنم

چرا فایل رو دانلود می کنم می زنم روش می نویسه فایل باز نشد😐😐

😍😘🤩😋نمیدونستم که از این چیزام هست 

 

۲۵ فروردين ۹۹ ، ۰۰:۴۲ عاشقتم مین هو

سلام خیلی از رماناتون ممنون عالین در ضمن یه رمان عالی کره ای معرفی میکنم حتما بخونید عالیه رمان به من اعتماد نکن

سلام عزیزم ممنونم از همتون بابت داستان ها

سلام امیلیا خانم ...رمان های شما جذاب بودن .من خودم رمان مینویسم بخاطر همین این نظر رو دارم و ایکاش شما بجای اسم مهلا امیلیا و نازنین خودتونو جای 

شخصیت دختری کره ای با اسم کره ای میذاشتی .....البته این نظر منه 

انشالله موفق باشی تو کارات رمان هات داستان خوبی دارن .

سلام من هارام میخواستم بگم من همه ی رماناتونو خودندم به جز دوتاشون اونایی هم که نخوندم یکیش کی گفته من شیطونم و یکی دیگه بود که اسمشو یادم نمیاد خب میخواستم بگم که نمیشه به جایه اسم مهلا و امیلیا اسمایه دیگه ای بزارید و اینکه یکم رماناتونو به واقعیت نزدیک تر کنید چون بعضیا زیاد از اینجور رمانا خوششون نمیاد اما من به نظرم رماناتون عالی بود ادامه بدید چون کارتون حرف نداره اما میشه از گروهExo،TWICE ،Mamamoo یا ........هم رمان بنویسید نه فقط بوی فرند نمیشه که همش از همون گروه بنویسید درسته افراده زیادی رمانتونو پسندیدن منم جزء همون آدمام اما نباید فقط از یه گروه بنویسید شما گفتید رمان های کره ای اما فقط از یه گروه میندیسید☹☹☹☹

من خودمم نویسندم نصف رمانامم در مورد اکسوعه اما اون نصفه دیگرو رمانایه معمولی مینویسم لطفا به حرفام گوش بدید اینجوری افرادی که رماناتونو میخونن بیشتر میشن

یکی اومد یه چی گفت اسمش سوریا بود

 

حالا آدم چه بگه برو و بخورش چرا دروغ میگی آخه 

 

اگه به دروغه که ماهم بگیم

من دختر ترامپ عضو گروه توایس هستم 19 سالمه و تو کره زندگی میکنم سوهو بهم پیشنهاد ازدواج داده من رد کردم

 

دیدی قشنگ نیست آدم دروغ بگه هیچ خریم نمیاد باور کنه

گمشووووو گمشوووووو

خیلی خوبه منم علاقه مند شدم داره مینویسم 

 

سلام🙋

داستان های خیلی زیبایی نوشتی عالین فقط چندتاشون رو نمیتونم دانلود کنم اما اونایی که دانلود کردم و خوندم رو خیلی دوست داشتم آفرین به کارت ادامه بده💛💓

سلام من عاشق رمان هاتون شدم خیلی عالین فقز بعضی هاش لود نمیشه مثلا کی گفته من شیزونم و رز خونی  و برگرد پیش من و بنام عشق رو نتوتستم لودکنم ولی بازم اوناییکه خوندم عالیه ادامه بده💖💖💖💖💖😊😊😊

۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۴:۳۱ 🖤Park Hara🖤

سلام امیلیا جون لطفا به حرفای اینا گوش نده و اینکه برگرد دل هممون برات تنگ شده درسته رمانات یکم تخیلی بودا....خخخخ.....اما دوس داشتم واقن دوس داشتم میشه برگردین؟؟؟؟من خودم چند تا ایده دارم واس رمانام اگه خواستین بارم بنویسین منم بهتون ایده هامو میگم شما بنویسید اگرم نخواستید خودتون برگردین به حرفای اینا گوش ندین یکی اود‌گفت تو که نمیتونی اسم از خودت در بیاری 

 

خانوم لطفا این حرفارو نزنید منم اکسو الم و ما مث هم نیستیم نظرات ما باهم فرق میکنه لطفا اگه نمیتونید نظری بدین که یکمی از خستگی نویسنده کم کنه اصلا نظر ندید ما با نظرات خوبمون میخوایم کاری کنیم نویسنده ها برگردن و دوباره فیک بنویسن و کاری کنن مردم طرفدار این گروه ها بشن پس لطفا با این نظرات بد بقیه رو با اکسو دشمن نکنید خواهش میکنم

منم رمان مینویسم البته فیک اما پخششون نکردم اگه آدمایی مث شما بخوان فیک منو بخونن که بهتره همشو پاک کنم که اشتباهنم پخش نشن چون اصلا حوصله ی دعوا با شمارو ندارم

رمان هاتون خیلی عالیه مخصوصاا شخصیت هاش من خیلی خوشم اومد ممنون امیلیا اگه توی رویای بلن شخصیتش خودت بودی به جرعت میتونم بگم عالی بودی و اگه نازنین و مهلا هم دوستات بودن اون ها هم عالی بودن مخصوصا شخصیت پسرهاش چون این همه دعوا عشق به وجود آورد راستی شما به عشق اعتقاد دارین؟

سلام چرا رمان کی گفته من شیطونم باز نمیشه

 سلام وقت بخیر رمان هات خیلی عالیه‌

من یه رمان نوشتم یکیش هم دارم می نویسم چطوری برات بفرستم تا تووبلاگت بزاری ،؟

املیا 

۲۰ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۰۳ 🙋‍♀️A🙋‍♀️

سلام املیا میشه درباره ی لی مین هو هم رمان بنویسید خواهش میکنم ❤❤❤من کلادوستام اونو دوست دارند اگه بنویسید حتما طرفدار زیادی داره

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به تظرم خوبه

 

 

سلام برای من رمان کی گفته من شیطونم و رز خونی رو باز نمیکنه همینطور رمان بهنام عشق

نمیدونم چرا

 

ببخشید ولی کی گفته من شیطونم ایرانیه کره ای نیس یعنی حتی به کره هم نرفته و کی فکرشو میکرد من الان خوندم فقط یکیشون کره ای بود که  گروه دابل اس بود همین بقیش حتی از کره هم اسم نبرده بودن 

سلام

بچها من پنج شیش سال پیش یه رمان خوندم به اسم از آرزو تا واقعیت تو انجمن دیوار ولی الان هرچقد میگردم دنبالش پیداش نمیکنم در مورد گروه دابل اس بود و پایانشم نویسنده ننوشته بود و فک میکنم اسم نویسنده مینا باشه

میه لطفا اگه کسی میدونه چطوری میتونم این داستانو بخونم بهم بگه 

و مورد دوم این که لینک هاتون چرا باز نمیشه

ممنون عالیی

لطفا به کارتون ادامه بدید.

کاش رمان ها از سرگزشت واقعی انسان ها بود من رمانی که بر اساس واقعیت نباشه میخونم احساس میکنم چیزی که میخونم پوچ و بیخوده .

دوستار شما....

۲۸ اسفند ۰۰ ، ۱۰:۲۲ سردار شیرزاد

سلام به فداکاران این سایت نهایت دلچسپ!

خیلی ممنون بابت به اشتراک گذشتن رمان های خیلی قشنگ!

اگر رمان بشتر و طولانی تر از رمان های کره ای به اشتراک بگذارید خیلی ممنون می شوم...

خدا قوت از این لطف عنایت که از سر می زند...

من خیلی از رمان روح سرد خوشم اومد اما خسته کننده بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی