Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

SISTAR _ I Like That.mp4

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۲ ق.ظ

امیلیا:

سلام دوستان وقتتون بخیر موزیک ویدیو SISTAR _ I Like That

با فرمت 720 براتون گذاشتم امیدوارم لذت ببرید

نظر فراموش نشه ممنون ^^

Download

نظرات  (۳۴)

عاااااشق این ام ویشونم
پاسخ:
منم همین طور خوشحالم راضی بودی
سلااام امی خوبی خبری ازت نیست
پاسخ:
سلام ایسو جون اره درگیرم
تو هم خبری ازت نیست
توی اون یکی وبت هنوز از اینفنیت اپ نکردی چرا
پاسخ:
به خاطر اینکه لب تابم گوگلش خراب شده نمیتونم برم داخلش با گوشیم میام جواب نظرات میدم
او راستی این سیستار هم بد گروهی نیستنا ام چیشون قشنگ بود تگ اهنگای گروهشون رو هم بزار
پاسخ:
اره گروه خوبی اند
تک اهنگاشوم رو ندارم اونی
این یکی وبتم هم قشنگه اونی دمت گرم
پاسخ:
ممنون عزیزم :)
ممنون ام ویشون خیلی خوب بود بی زحمتی بازم ازشون بزار
پاسخ:
خوشحالم راضی بودی چشم دانلود میکنم میزارم :)
اخ جااانم ممنون اونی میشه کیلیپ رقصشون هم بزاری خیلی یوستشون دارم
پاسخ:
:) چشم عزیزم ندارمش ولی وقتی دانلودش کردم میزارم
دمت چیز از نوع اتشین
عالیه واقعا ممنون
پاسخ:
خخخخ ممنون کیانا جون بازم سر بزن
دمت چیز از نوع اتشین
عالیه واقعا ممنون
پاسخ:
:) اتیش خوبه دوست دارم
دمت چیز از نوع اتشین
عالیه واقعا ممنون
پاسخ:
:)
دمت چیز از نوع اتشین
عالیه واقعا ممنون
پاسخ:
:)
بسم الا ببین چقدر اومد😂😂 ببخشید اجی فکر کردم تایید نشده
پاسخ:
خخخ اشکالی نداره گلم
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۱ ملیـــــــMelissaـــــــسا
سلام عشقم چه طوری عشقم
چه عجب اومدیییییییییییییی
پاسخ:
سلاااااااااااااام عزیزممممم اومدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ارهههههههههههههههههههههه 
اومدمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خخخخخخ
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۳ ملیـــــــMelissaـــــــسا
سیستار؟؟
دارمش اهنگش واقعا قشنگه ولی خوب به لطف تو ام ویشم الان دارم
پاسخ:
:) ژوووون
ممنون دستتون درد نکنه
پاسخ:
خواهش میکنم بازم سر بزن
ممنون دستتون درد نکنه
ممنون دستتون درد نکنه
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام ممنون
پاسخ:
سلام 
:)
میشه ام وی های گروه اف ایکس هم بزارید ممنون
پاسخ:
ترانه جون ببخشید ندارم ام وی هاشونو دانلود میکنم برات میزارم 
البته فعلا لب تابم خرابه
slm
thank u oniii
BOS
پاسخ:
سلام سارا جون 
خواهش میکنم گلم :)
slm
thank u oniii
BOS
slm
thank u oniii
BOS
slm
thank u oniii
BOS
slm
thank u oniii
BOS
slm
thank u oniii
BOS
slm
thank u oniii
BOS
slm
thank u oniii
BOS
slm
thank u oniii
BOS
slm
thank u oniii
BOS
پاسخ:
فدات عزیزم
بوووووووووس
سلام مدیر عزیزم
ممنون خیلی خوب بود
موفق باشید دوست عزیز
پاسخ:
سلام اقا افشین
خواهش میکنم ممنون از شما 
همچنین
خسته نباشید
اگه میشه چندتا ام وی و کنسرت های سیستار بزارید
پاسخ:
سلامت باشید
چشم از اول مهر میزارم الان سلام شلوغه
همشون رو دوست دارم به خصوص هیورین رو 
پاسخ:
😊☺
سلام ممنونم کاش آزگات سون روهم بزارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی