Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

عکس های گروه AOA

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ب.ظ

امیلیا:

سلام دوستام به درخواست دوست عزیزمون فاطمه

عکسای گروه AOA رو براتون گذاشتم امیدوارم راضی باشید نظر فراموش نشه 

ممنون بابای ^^

امیدوارم راضی بوده باشی :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
امیلیا آریامنش

AOA

AOA KPOP

KPOP AOA

emi_kpop2

عکسای گروه AOA

نظرات  (۸)

اجی امیلیا جونم سلام.دلم خیلی برات تنگ شده بود.چرا اینقدر دیر آپ کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی ازت میخوام ادرس اون سایتی که اهنگای بوی فرند رو دان کرده بودی رو بهم بدی.خیلی ممنون.و بعدش میشه بیشتر از بوی فرند و اکسو آپ کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی ممنون.فایتینگگگگگگ
خیلی دوست دارم.
پاسخ:
سلام اونی اره خیلی کار ریخته سرم برای همین دیر آپ میکنم
اون ادرسی که من ازش دانلود میکردم با فیلتر شکن باز میشد از وقتی گوگل لب تابم خراب شده تمام سایت ها و .. توی گوگل لب تابم هم پاک شده
اگه فیلترشکن داشته باشی میتونی سرچ کنی به انگیلیسی میوزیک دانلود بویفرند 
چشم ایشالا وقت کردم میام کلی اپ میکنم و گوگل لب تابم درست شد
ممنون گلم
امیلیا آریامنش پارت چاپ پارت لیست
خیلی ممنون آجی جون.فایتینگ
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
فایتینگ
سلام. برات یه معما آوردم.
من متولد7اکتبر2002هستم
این تاریخ تولد کدوم یکی از اعضای اکسو ئه؟
پاسخ:
سلام فکر کنم لی؟؟
آفرین آجی گلم خودمم هنوز توی شکم به خاطرش.
راستی امیلیا جونم چندتا از رمان هاتو خوندم.خوب بودن ولی سعی کن یکم احساس بیشتری بهشون تزریق کنی جوری خواننده یا خنده بترکه یا بگه وای خیلی عالی بود(مثل من)یا از بس پاش گریه میکنه دوباره بگه عجب رمان قشنگی بود.درکل سوژه هات قوین.مراقب خودت باش دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتدارممممممممممممممم
بوووووووووووووووووووووووووووس
فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
پاسخ:
واقعا با لی؟ایووول
اها اوکی باشه رمان های بعدیم رو ایشالا پرر احساس تر مینویسم
ممنون
فایتینگ
سلام نونا امییییی جونم ببخشید خودمون شدم بیانه ..بیانه اونی جون جرسی واقعا فایتینگ
پاسخ:
سلام عزیز خوشگلم
خواهش میکنم راحت باش
موفق و شاد باشی عزیزم
لطفا عکس چانمی بزارید.ممنو به خاطر عکسای خوبتون.
سلام عزیزم وب زیبایی دارید اگه مایل به تبادل با من هستید لطفا در وبم اعلام کنید خوشحال میشم به من سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی