Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

ss301 mv

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ
امیلیا:
سلام دوستان چند تا موزیک ویدیو از گروه ss301
گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد
بدوو ادامه مطلب
نظر فراموش نشه هااا مرسی ^^











نظرات  (۳۴)

سلام ممنونم مال یونگسنگ از مال همشون قشنگ تر بود

پاسخ:
سلام خواهش میکنم خوشحالم راضی بودی
اینا خیلی خوب اند من همشون رو دوست دارم
واقعا حیف شد جونگ مین و هیون داخلش حضور ندارن
پاسخ:
آره حیف که نیستن مخصوصا جونگ مین
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bood azizam 
پاسخ:
خوشحالم دوست داشتی :)
جیغغغغغغغغغغغ عالی بودن مخصوصا اها
پاسخ:
:) خوشحالم راضی بودی بازم سر بزن
عاشقشووووونم ممنون
خسته نباشید
پاسخ:
سلامت باشی 😊
عاشقشووووونم ممنون
خسته نباشید
پاسخ:
😊
کومائووووو اونییییییییی
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
پاسخ:
خواهش میکنم بازم سر بزن ممنون
دستت درد نکنه
ولی مال هیونگ برام دانلود نشد 
پاسخ:
سرت درد نکنه
مشکلی نداره چکش کردم میتونی دانلودش کنی
خیلییی طرفدارشون نیستم ولی بازم ممنون
پاسخ:
شوخی میکنی من با دابل اس کره ایی شدم کیو و جونگی رو دوست دارم
خواهش میکنم عزیزم
مرسییییییی
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام ممنون
ایشالا هیون و جونگمین هم برگردن من چشم به راهشونم
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
ایشالا :)
ببخشید جونگمین ام وی داده یا نه؟؟
پاسخ:
خبری ازش ندارم ولی اخرین باری که نگاه کردم ام وی نداده بود چون هنوز سربازیه
میشه ام وی های جونگمین رو بزارید ممنون
پاسخ:
الان نمیتونم 
ایشالا بعد از شهریور کلی ام وی میزارم 
چون لب تابم خرابه
میشه ام وی های جونگمین رو بزارید ممنون
میشه ام وی های جونگمین رو بزارید ممنون
میشه ام وی های جونگمین رو بزارید ممنون
مدیر عزیز اگه میشه درخواست دارم ام وی های پارک جونگ مین رو هم بزارید
خیلی ممنون
مدیر عزیز اگه میشه درخواست دارم ام وی های پارک جونگ مین رو هم بزارید
خیلی ممنون
مدیر عزیز اگه میشه درخواست دارم ام وی های پارک جونگ مین رو هم بزارید
خیلی ممنون
مدیر عزیز اگه میشه درخواست دارم ام وی های پارک جونگ مین رو هم بزارید
خیلی ممنون
مدیر عزیز اگه میشه درخواست دارم ام وی های پارک جونگ مین رو هم بزارید
خیلی ممنون
مدیر عزیز اگه میشه درخواست دارم ام وی های پارک جونگ مین رو هم بزارید
خیلی ممنون
مدیر عزیز اگه میشه درخواست دارم ام وی های پارک جونگ مین رو هم بزارید
خیلی ممنون
مدیر عزیز اگه میشه درخواست دارم ام وی های پارک جونگ مین رو هم بزارید
خیلی ممنون
پاسخ:
چشم پروانه جون ایشالا سر فرصت
امیدوارم بتونم برات بزارم
ممنون از سایت خوبتون

پاسخ:
خواهش میکنم ممنون از شما
از هیونگ میشه عکس بزاری

پاسخ:
چشم
ممنون زحمت کشیدی 
لطفا بیشتر ازشون کیلیپ بزار 😊
پاسخ:
خوشحالم راضی بودی مشهید جون چشم ایشالا فرست پیش بیاد میزارم
بازم سر بزن
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۶ عشق من هیونگ
کومائووووووووو اونے 😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۶ عشق من هیونگ
کومائووووووووو اونے 😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۶ عشق من هیونگ
کومائووووووووو اونے 😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۶ عشق من هیونگ
کومائووووووووو اونے 😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
مرسیییی ^^
دابل اس واقعا عالیه
این گروه اگه نمیپاشید
از اکسو هم بالا تر میشد
پاسخ:
کاملا موافقم
واقعا عالی بود
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۱۹ امیلیا آریامنش
پرینا جون عزیزم از جونگ مین هم حتما برات میزارم
نمیخواد انقدر التماس کنی گلم
فقط یکم کار ریخته سرم انجامش بدم میام کلی از جونگی عکس و کلیپ میزازم
باشه گلم😉😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی