Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

mv HyunA :How's this

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۲ ق.ظ

امیلیا:

سلام دوستان موزیک ویدیو هیونا به نام  How's this برای دانلود گذاشتم

امیدوارم خوشتون بیاد نر فراموش نشه ممنون ^^

Download


نظرات  (۲۰)

۲۲ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۶ یه بنده خدا
هه عشق دنیا میکنند این خارجیا
پاسخ:
والا مگه دروغ میگی
Thanks
پاسخ:
😊
ممنون :)
پاسخ:
خواهش مبکنم😊
این ام وی هیونااااست واقعااااا
وااای مرسییی میدونی خیلی دلم میخواست دانلودش کنم توی کی بی اس وان گذاشتش
کوماعووو
پاسخ:
اره عزیزم خودشه 😊
خوش به حالت من که کی بی اس ندارم
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۰ ملیـــــــMelissaـــــــسا
جووووون عجب ام وی خونده این هیونااااا
پاسخ:
اره خیلی باحاله
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۶ ملیـــــــMelissaـــــــسا
خیلی خوش میگذرونه حسودیم شددددددددد
عرررررررررررررررررررررر
پاسخ:
خخخخخ این عرررر رو از کی یاد گرفتییی هان؟؟؟؟توضیح بده ببینم
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۴ ملیـــــــMelissaـــــــسا
خخخخ عرضم به حضور با سعادته از مهلا یاد گرفتم 😂😂😂😂
پاسخ:
خخخههه پس بگووو خخخ
سلااام اونی ممنون عاشق هیونااام
سلااام اونی ممنون عاشق هیونااام
میشه همه ی ام ویاشو بزاری ممنون میشم
سلااام اونی ممنون عاشق هیونااام
میشه همه ی ام ویاشو بزاری ممنون میشم
ممنونخسته نباشید
پاسخ:
سلام خواهش میکنم خوشحالم راضی بودی
چشم میزارم البته خودم امی هاشو ندارم دانلود که کردم حتما میزارم

سلااام اونی ممنون عاشق هیونااام
میشه همه ی ام ویاشو بزاری ممنون میشم
ممنون خسته نباشید
دستون درد نکنه
پاسخ:
:)
دستت درد نکنه 
پاسخ:
سرت درد نکنه عزیزم :)
من عاشق هیونام
اونی میشه تمام ام ویاشو بزاری؟؟؟
پاسخ:
منم دوستش دارم
سونیا جون ام ویاشو ندارم
ایشالا اگه گرفتم میزارم
من عاشق هیونام
اونی میشه تمام ام ویاشو بزاری؟؟؟
پاسخ:
چشم عزیزم
من عاشق هیونام
اونی میشه تمام ام ویاشو بزاری؟؟؟
من عاشق هیونام
اونی میشه تمام ام ویاشو بزاری؟؟؟
اونی اصلا نظرم به دستت رسید؟؟
پاسخ:
اره گلم اونم چندین بار :)
اونی اصلا نظرم به دستت رسید؟؟
اونی اصلا نظرم به دستت رسید؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی