Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

💎my love k-pop💎

Emi❤k-pop2

سلام دوستان
من امیلیا آریامنش هستم
18سالمه طرفدار کره هستم
امیدوارم از وبلاگم نهایت لذت رو ببرید
از من و بلاگم حمایت کنید
نظراتتون رو هم با من در میون بگذارید
با تشکر

بایگانی

دانلود آهنگ ukiss stalker

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۳ ق.ظ

امیلیا:

سلام دوستان

یه آهنگ خفن و خوشگل از گروه ukiss stalker

گذاشتم امیدوارم لذت ببرید

نظر فراموش نشه هااا

بابای ^^

دانلود کنسرت ukiss stalker

ukiss stalker دانلود اهنگ


نظرات  (۷)

۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۲ ملیـــــــMelisaـــــــسا
عاشق اهنگش شدم
خلییییییییییییییی باحاله
پاسخ:
ارههه خدایی خیلی باحاله
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۳ ملیـــــــMelisaـــــــسا
کنسرتش خوب نبود
موزیک ویدیوش بزار
پاسخ:
ام ویش رو ندارم اجی
ممنون قشنگ بودن
پاسخ:
خواهش میکنم
بازم سر بزن
خیلی قشنگ بود ممنون عزیزم
من ام ویش رو دارم خوستی ایمیلت رو بده برات بفرستم
پاسخ:
خواهش میکنم کیانا جون
مرسی عزیزم اتفاقا دیشب همش رو دان کردم
mamnon aliii boood
پاسخ:
خواهش میکنم بازم سر بزن
thank you modor veb
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم بازم سر بزن
اوووه ایول ممنون
این اهنگشون واقعا جالب و زیبا بود
پاسخ:
بله موافقم
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی